Reklamácie

Predmetom reklamácie podľa týchto Reklamačných podmienok môže byť tovar alebo služba zakúpená od predávajúceho.

Záručná doba na tovar je štandardne 24 mesiacov pre spotrebiteľa.

Záručné podmienky
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar je bez chýb. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru alebo služby. Ako doklad o záruke vystavuje predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúru) so všetkými potrebnými údajmi požadovanými platnými zákonmi pre uplatnenie záruky.

Záruka sa vzťahuje len na funkčné poruchy tovaru spôsobené výrobnou vadou, a to najmä použitím nevhodného materiálu, nedodržaním technológie alebo nevhodnou technológiou, prípadne nevhodným konštrukčným riešením.
Záruka sa nevzťahuje najmä na:
•    vady a poškodenia spôsobené prirodzeným alebo mechanickým poškodením alebo opotrebovaním
•    vady a poškodenia spôsobené znečistením v dôsledku zanedbania alebo nevhodnej údržby alebo ošetrovania
•    vady a poškodenia spôsobené používaním v podmienkach, ktoré svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia nezodpovedajú podmienkam, v ktorých sa tovar bežne používa,
•    vady a poškodenia spôsobené v dôsledku živelnej udalosti,
•    vady a poškodenia spôsobené násilným poškodením
•    vady a poškodenia spôsobené nesprávnym používaním alebo nedodržaním zásad používania
•    vady a poškodenia, o ktorých kupujúci pred prevzatím tovaru vedel
•    vady a poškodenia, ktoré si kupujúci spôsobil sám, alebo ktoré boli spôsobené treťou osobou, alebo ktoré boli spôsobené iným nesprávnym zásahom.

Reklamáciu je nevyhnutne nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení reklamovanej vady. Prípadné omeškanie pri pokračujúcom používaní tovaru, môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie predávajúcim.

Vybavenie reklamácie maximálne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.